Radnici traže hitan sastanak s resornim ministrom Božidarom Kalmetom kako bi se bivše linije Croatia Zadar Line-a dale novom koncesionaru. Nekadašnje linije Croatia Zadar Line-a za Split i Zagreb trenutačno u podkoncesiji ima zadarska tvrtka Laurus u kojoj je zaposlena većina bivših radnika Croatia Zadar Line-a.
Sindikat sve nade polaže u kaznene prijave za nezakonite radnje u privatizaciji protiv Branka Katića, trenutačnog direktora Laurusa koji je u Croatia Zadar Line-u bio predsjednik Uprave, te protiv Ante Marinovića koji je 2000. godine bio stečajni upravitelj.
Sindikalni pravni zastupnik Vedran Uranija istaknuo je kako je u sporu sa Čazmatransom izgubljen i takozvani "Krug" tvrtke, vrijedan oko 50 milijuna kuna.
Kako bi namaknuli sredstva koja im se trebaju isplatiti radnici se nadaju potvrdi prvostupanjske presude u sporu oko starog Autobusnog kolodvora na atraktivnom dijelu zadarskog Poluotoka. Nadaju se da će dobiti taj spor i tako namiriti 15 milijuna kuna potraživanja za otpremnine i plaće osamdesetak radnika.
Za rujan su najavili nove prosvjede u Zagrebu, a kako ne vjeruju u hrvatsko pravosuđe, pravdu će tražiti na Sudu za ljudska prava u Strasbourgu.