"Sudsko rješenje o privremenoj mjeri, prema kojoj imamo zabranu korištenja znaka Turbo limač i još šest brandova koje je tvrtka Adria Design otkupila od Magme, u potpunosti poštujemo i sukladno tome povukli smo iz prodaje sve robne marke na koje se rješenje odnosi i nećemo ih koristiti sve dok nam to sud ponovo ne odobri", navode u priopćenju.
No, napominju kako je zbog zatvorenih trgovina Adria Design dnevno gubio u prosjeku 300.000 kuna, a zadržavanje zaposlenih u tim okolnostima dovedeno je u pitanje.
Zbog toga su, kažu, Državnom zavodu za intelektualno vlasništvo prijavili novu robnu marku pod kojom sada posluju i u skladu s tim izmijenili vizualni identitet na svim maloprodajnim mjestima.
Navode kako će pod novim brendom nastaviti raditi sve dok im se ponovno ne vrati pravo korištenja brendova za koje su prije nekoliko mjeseci platili 18 milijuna eura.
Tvrtka Adria Design 27. lipnja primila je od zagrebačkog Trgovačkog suda Rješenje o privremenoj mjeri prema kojem im se do pravomoćnog okončanja sudskog spora koji je Magma pokrenula protiv Adria Designa i NCA Investment Group, zabranjuje raspolaganje i korištenje marke Turbo limač te još ukupno sedam robnih marki. Istog je dana tvrtka priopćila da je zbog toga prisiljena zatvoriti 29 prodajnih mjesta i više od 200 zaposlenika poslati kućama.
Adria Design u 51-postotnom je vlasništvu beogradske NCA Investment Group, a 49 posto udjela ima trgovačka tvrtka Magma, koja se protivila odluci o privremenom zatvaranju 29 trgovina Turbo limač.
Magma, tvrtka u većinskom vlasništvu supružnika Fižulić, tvrdi da im NCA Investment nije isplatio preostalih 6,6 milijuna eura na ime prijenosa udjela u pet društava na području Hrvatske, Srbije te Bosne i Hercegovine, dok vlasnik beogradske NCA Investment Grupe Slobodan Vučićević tvrdi da im ništa ne duguju.
(Hina) xtp yds