Ta je izložba organizirana s ciljem predstavljanja Hrvatske kroz tri glavne točke - hrvatski kvalitetni proizvodi i inovatori predstavljeni su putem multimedijalne izložbe "Be CROative", hrvatski turistički proizvod, a prvi put je osmišljena i interaktivna izložba Hrvatska kao zemlja prirode, tradicije i kreativnosti.
"Izuzetno smo ponosni što smo prva zemlja u svijetu kojoj su Francuzi izašli u susret i omogućili predstavljanje na ovom znamenitom trgu ispred legendarnog Louvrea. Upravo zato smo za ovu priliku otišli korak dalje od tradicionalnog predstavljanja putem izložbe Be CROative te u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom organizirali predstavljanje Hrvatske jednim sasvim novim i inovativnim konceptom koji su Francuzi simbolično nazvali Le Village de la Croatie", rekao je Trpimir Župić, direktor izložbe Be CROative.
Svečanom otvorenju nazočio je i francuski ministar Partick Ollier koji je izrazio veliko zadovoljstvo gostovanjem hrvatske izložbe na znamenitom trgu Place du Palais Royal.
HGK, pored izložbe Be CROative, predstavlja i novi koncept i to u sklopu interaktivnog izložbenog prostora "Hrvatska - zemlja prirode, tradicije i kreativnosti". Cilj ovog koncepta jest predstaviti Hrvatsku putem njenih najznačajnijih obilježja - iznimnih prirodnih ljepota, bogate tradicije i kulturne baštine te kreativnosti.
U sklopu izložbe Be CROative u Parizu HGK predstavlja brojne hrvatske proizvode, nosioce prestižnih znakova "Izvorno hrvatsko" i "Hrvatska kvaliteta".
Posjetitelji će imati priliku upoznati i brojne izume porijeklom iz Hrvatske - Penkalinu kemijsku, Vučetićev daktiloskop za otkrivanje otiska prsta, Vrančićev padobran, Lupisov torpedo, Teslinu izmjeničnu struju i brojne druge.