Konceptualna izložba bit će strukturirana oko tri glavne točke - hrvatski kvalitetni proizvodi i inovatori koji će biti predstavljeni putem multimedijalne izložbe Be CROative, hrvatski turistički proizvod koji će predstavljati HTZ, Hrvatska kao zemlja prirode, tradicije i kreativnosti putem interaktivne izložbe koja prvi put predstavlja Hrvatsku putem njenih najvažnijih komparativnih prednosti.
HGK će, uz izložbu Be CROative, predstaviti i novi koncept i to u sklopu interaktivnog izložbenog prostora "Hrvatska - zemlja prirode, tradicije i kreativnosti".
Cilj tog koncepta, kako ističu iz HGK, je predstaviti Hrvatsku putem njenih najznačajnijih obilježja - iznimnih prirodnih ljepota, bogate tradicije i kulturne baštine te kreativnosti.
Tako će ljepote i posebnosti hrvatske prirode biti predočene kroz priču o pet elemenata - voda, zrak, zemlja, drvo i kamen, hrvatska tradicija brodogradnje bit će simbolički predstavljena putem inovativnih trodimenzionalnih razglednica dizajnerica Katarine Eljuge i Ive Rodić, posjetitelji će se upoznati i s licitarom, a u sklopu izložbe bit će instaliran i izum Ivane Žiljak Stanimirović – INFRAREDDESIGN, inovacija koja je dobila više od 30 nagrada u svijetu.
Multimedijalnom izložbom Be CROative, koja se u Parizu održava u sklopu konceptualne izložbe Le Village de la Croatie, HGK već petu godinu za redom kontinuirano promovira Hrvatsku u inozemstvu kao zemlju znanja, kreativnih i inovativnih ljudi, domovinu svjetski poznatih izuma, izumitelja i znanstvenika te hrvatske kvalitetne proizvode, nosioce znakova Izvorno hrvatsko i Hrvatska kvaliteta.
Do sada je održano 19 Be CROative izložbi u zemlji i inozemstvu, ističu iz HGK.