U Hrvatskoj je tako pokrenut projekt Optimizam u pokretu u sklopu kojega će dvojica mladih rekreativnih biciklista (Vanja Seršić i Antun Čoglić) u 25 dana obići 125 hrvatskih gradova i mjesta te proći više od 2.700 kilometara.
Na tom će putovanju posjetiti sve regije i županije u Hrvatskoj kako bi svojom rutom slijedili i iscrtali prepoznatljiv oblik Hrvatske.
S njima će, kako je rečeno, putovati i posebna bočica Coca-Cole, a fotografije i komentari s putovanja svaki će se dan objavljivati na posebnoj stranici Facebooka Otpimizam u pokretu.
Mladi biciklisti na put su sa zagrebačkog Trga bana Josipa Jelačića krenuli neposredno nakon konferencije za novinare.
Baričević je najavio da će se na hrvatskom tržištu naći i posebno limitirano izadnje retrobočica Coca-Cole. Te će bočice izlaziti postupno, u razmaku od tri tjedna, i bit će praćene odgovarajućim marketinškim pričama koje će pokazati duh tadašnjih vremena.
Voditelj tržišta za Hrvatsku Clemens Brugger istaknuo je kako su u 43 godine na hrvatskom tržištu uspjeli ostvariti izuzetnu suradnju s poslovnim partnerima i potrošačima.
Brugger ističe da je Coca-Cola u Hrvatskoj tržišni lider u kategorijama gaziranih bezalkoholnih pića i voćnim sokovima, njen tržišni udio u Hrvatskoj u ukupnim bezalkoholnim pićima iznosi 39 posto.
Po iznijetim podacima, prosječan hrvatski građanin godišnje popije 160 bočica Coca-Colinih napitaka, a dnevno se popije više od 600 tisuća nekih od Coca-Colinih proizvoda.
Inače, tvrtka Coca-Cola najveći je svjetski proizvođač napitaka s 500 različitih robnih marki negaziranih i gaziranih napitaka. Zajedno s Coca-Colom, koja je diljem svijeta prepoznata kao najvrjednija robna marka, portfelj proizvoda uključuje i 15 milijardi dolara vrijedne robne marke kao što su Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, vitaminizirane vode, Powerade, Minute Maid, Simply i Georgia. Potrošači u više od 200 zemalja svijeta ostvaruju gotovo 1,7 milijardi konzumacija na dan.