Riječ je o projektima vezanim uz ekologiju, društvenu povezanost i odgovornost, istaknuli su čelnici tvrtke na konferenciji za novinare.
Tako će dm u sklopu inicijative "Tu čuvam prirodu" darovati kupcima 100 tisuća platnenih torbi proizvedenih u Hrvatskoj kako bi se motiviralo i potaknulo građane da umjesto plastičnih vrećica koriste platnene.
Za vrijeme trajanja dm-ove kampanje svaka platnena torba koju dm daruje kupcu, zamijenit će najmanje 1.000 plastičnih vrećica odbačenih u okoliš.
Sve koji u dm donesu najmanje 15 plastičnih vrećica, dm će nagraditi s popustom od 25 posto na kupnju 15 odabranih proizvoda, kao i besplatnom platnenom torbom kao najboljim rješenjem za ekološki odgovornu kupnju, kazao je direktor dm-a Marko Mrakužić.
Kupci koji ne zatraže plastičnu vrećicu prilikom kupnje na blagajni dm-a dobit će 15 dodatnih bodova na dm Active Beauty kartici, kazala je prokuristica tvrtke Marinka Akrap.
Ovu inicijativu koja se odvija u suradnji s URIH-om i projektom Fashion.hr industrija podržalo je i Ministrstvo zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva.
Ravnateljica Uprave za atmosferu i gospodarenje otpadom Jasenka Nećak kazala je kako je pogrešno postupanje s otpadom najčešće uzrokovano neznanjem te je nužno podizati svijest građana o mjerama zaštite okoliša i gospodarenja otpadom.
U Hrvatskoj se godišnje proizvede 200 milijuna komada plastičnih vrećica, kazala je napominjući kako treba poticati i gospodarstvo da ide ka proizvodnji i potrošnji okolišno prihvatljivijih vrećica kao što su platnene ili reciklirane.
Osim spomenute akcije predstavnci dm-a su izdvojili i inicijativu kojom poklanjaju 15 tisuća radnih sati svojih zaposlenika. Naime, u suradnji s Hrvatskom mrežom volonterskih centara, dm daruje slobodne dane djelatnicima koji bi taj dan proveli volontirajući na odabranom projektu. U sklopu te inicijative dm će podržati i obilježavanje Međunarodnog dana mira, okupljanje najvećeg broja volontera iz Hrvatske u jednom danu, koji će se održati 21. rujna.
Prema ranije objavljenim podacima, dm je u poslovnoj godini 2009/2010., koja za tu tvrtku završava u rujnu, ostvario promet veći od 1,84 milijardi kuna, što je 2,11 posto više u odnosu na prethodnu poslovnu godinu.