Ljubljanski "Dnevnik" navodi da je vlada najnovijim akcijskim planom zadužila tvrtku DARS, koja upravlja autocestama, da u drugoj polovici ove godine pripremi dokumentaciju za natječaj na kojemu bi se izabrao najpovoljniji ponuđač za elektroničku naplatu cestarina po prevoženom kilometru. To je treći akcijski plan u vezi s elektroničkom naplatom cestarina od kada je vinjete 2008. godine uvela prijašnja vlada koja je tvrdila da će elektronički sustav naplate zaživjeti 2013. godine.
Najnovijim planom predviđa se da se elektronička naplata prevoženih kilometara krajem 2012. godine uvede najprije za teretna vozila čiji vozači i dalje cestarinu plaćaju klasičnim načinom na naplatnim kućicama, dok bi se isti sustav dvije godine kasnije primijenio i za osobna vozila. Do tada vinjete, koje su uvedene kao privremeni sustav paušalne naplate cestarina, ostaju i dalje u upotrebi.
Po podacima DARS-a, Slovenija je od cestarina zaradila 290 milijuna eura, od čega 131 milijun prodajom vinjeta, a ostalo klasičnom naplatom cestarine za teretna vozila. Cijena vinjeta do daljnjega ostaje ista - 95 eura za vinjetu koja se koristi cijele godine, te 30 eura za mjesečnu, a 15 eura za tjednu vinjetu. Potonje najčešće koriste vozači u tranzitu.