Na sajmu se predstavljaju najznačajniji proizvođači vina iz cijele Hrvatske, koji izlažu na površini od 95 četvornih metara.
Iz HGK navode kako su već prvi dan sajma veliki interes profesionalne publike izazvali Agrokor-vina, Arman, Badel 1862, Capo, Cattunar, De Georgiis, Feravino, Jako vino, Kabola, Kalazić vina, Korta Katarina, Krauthaker, Kutjevo, Lagradi, OPG Božo Bačić, OPG Šime Škaulj, Roxanich, Saints hills, Suha punta, Trapan vina, Veralda, Vina Matošević, Vinarija vinski vrh, Vinoplod vinarija i Sveučilište u Zadru.
Sajam je od izuzetne važnosti za hrvatsko vinarstvo jer je to prilika da se hrvatska vina predstave inozemnoj publici, kazao je pomoćnik direktorice Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK Rajko Ružička.
Nada se da će se nastupom na ovom sajmu povećati izvoz hrvatskih vina na strana tržišta, a posebice u Njemačku jer je ona nakon BiH drugo izvozno tržište hrvatskih vina, izvozi se oko 600 tisuća litara vina.
Perspektiva hrvatskog vinarstva je u snažnijem brendiranju vina kako bi se na izvoznim tržištima naglasila njihova kvaliteta i autohtonost, kazao je predsjednik Udruženja vinarstva HGK Đuro Horvat.
Napominje i kako hrvatska vina postaju sve zanimljivija stranim tržištima koja traže posebnost i autohtone sorte, a posebno razvijenim tržištima s rastom prosječne potrošnje poput Njemačke i Velike Britanije, gdje vlada zasićenost najpopularnijim internacionalnim sortama.
Sajam ProWein vodeći je međunarodni sajam vina i jakih alkoholnih pića na kojem se tradicionalno susreću posjetitelji i vodeći svjetski proizvođači i distributeri, a izlagači prezentiraju kompletan pregled svjetskog tržišta u šest izlagačkih paviljona.
(Hina) xtp yds