Na tom specijaliziranom sajmu graditeljstva, koji se odražava od 24. do 27. ožujka, u organizaciji HGK predstavlja se sedam hrvatskih drvoprerađivačkih tvrtki iz područja proizvodnje parketa, prozora, vrata i drvenih kuća.
Uz tvrtke Azelija i PPS Galeković koje su već počele izvoziti na tržište Velike Britanije, te tvrtke Soldus koja je već prvog dana sajma ugovorila distribuciju svojih proizvoda, u proboju na britansko tržište okušat će se i Bilokalnik drvo, Lokve, Drvoproizvod i Domet koje se predstavljaju na zajedničkom štandu površine 102 četvornih metara.
Hrvatski proizvodi su "best buy" i ovo je idealan trenutak za promociju na tržište Velike Britanije, kazao je distributer hrvatskih drvnih proizvoda David Whitewood u povodu otvaranja sajma te dodao kako je dodana vrijednost hrvatskim proizvodima što su nastali iz šuma koje nose FSC certifikat.
Britanci traže kvalitetu i iznenađeni su hrvatskim proizvodima jer nisu očekivali tu razinu kvalitete iz zemlje istočne Europe, ne poznaju vaše proizvode i zato je iznimno važno da ste se došli predstaviti, kazao je napominjući kako hrvatski proizvodi imaju kvalitetu i dobru cijenu te se sada mora investirati u promociju.
Pomoćnik direktora Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK Rajko Ružička istaknuo je veliki potencijal britanskog tržišta koji može promijeniti dosadašnji mali izvoz.
Imamo proizvode koji su konkurentni, kvalitetom, dizajnom i što je iznimno važno cijenom i rokovima isporuke, a ono što nam nedostaje je promocija i upravo zato HGK organizira nastup hrvatskih tvrtki na ovom sajmu, kazao je.