Objasnivši da su manji prihodi prošle godine posljedica gašenja nekih aktivnosti, ali najviše pada prodaje na putovanjima iz Hrvatske i Slovenije prema Mediteranu i ostalim destinacijama u svijetu, Teški ističe da je taj segment bio najosjetljiviji i u smislu profitabilnosti i prihoda.
Što se tiče tvrtki u sastavu adriatica.net Grupe Teški napominje da su u ovom trenutku sve operativno pozitivne, osim Atlasa u kojem je restrukturiranje nešto veće, a problemi nešto dublji.
To će se, kako ističe, riješiti ove godine te bi Atlas također trebao postati profitabilan.
Velika očekivanja u tom smislu su i od lani pokrenutog programa razvoja regionalnog turizma Atlasa kojemu je cilj proširenje domaće turističke ponude, turistički razvoj pojedinih regija te produljenje sezone. Među tim programima su primjerice "U kraljevstvu vina Baranje i Srijema", "Zagreb", gastronomske i arheološke ture te drugi.
Za najavljeni završetak restrukturiranja do kraja travnja ove godine trebat će još jedna dokapitalizacija i prodaja nekih segmenta biznisa, pri čemu detalje i iznose Teški za sada još ne može komentirati.
Dodao je samo da će se u sklopu toga smanjiti i broj zaposlenih i to tako da će se većini od tog broja ponuditi drugačiji način na koji će raditi za kompaniju.
(Hina) xtam yds