FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Aktualne novosti sa ZSE - Rast prihoda i profitabilnosti Atlantic grupe

ZAGREB, 24. veljače 2011. (Hina) - Atlantic Grupa je u 2010. godini ostvarila ukupan prihod u iznosu od 2,3 milijarde kuna, što je 3,6 posto više u odnosu na 2009. godinu, dok je neto dobit porasla za 10 posto i iznosila je 106,8 milijuna kuna, stoji u današnjem priopćenju te kompanije objavljenom na web stranicama Zagrebačke burze.

Rastu prihoda Atlantic Grupe u 2010. godini najviše su pridonijele divizija Sportska i aktivna prehrana, koja bilježi najsnažniji rast prihoda od prodaje od 12,9 posto, te divizija Pharma s rastom od 9,8 posto.

Godinu je najsnažnije obilježila uspješna akvizicija Droge Kolinske, koju je Atlantic Grupa krajem studenog preuzela za ukupan iznos od 382 milijuna eura.

Zbog preuzimanja kontrole krajem godine, rezultati Droge Kolinske ostvareni u 2010. godini uključeni su u konsolidirane rezultate Atlantic Grupe kroz bilančne pozicije, a na razini pro forme konsolidacije zajednički prihod od prodaje dviju kompanija iznosi 4,5 milijarde kuna.

„Prošla je godina označila prekretnicu u poslovnom razvoju Atlantic Grupe, primarno uspješnim zaključenjem dosad najveće akvizicije kojom je Atlantic postao jedna od vodećih prehrambenih kompanija u regiji. Iznimno smo zadovoljni činjenicom da je Atlantic Grupa, uz pojačan fokus na segment preuzimanja i spajanja, ponovno ispunila najavljena očekivanja rasta prihoda i profitabilnosti unatoč i dalje vrlo nepovoljnim makroekonomskim uvjetima u realnom sektoru. U 2011. godini menadžment kompanije će se fokusirati na brzu i efikasnu integraciju DK u sustav Atlantic Grupe na svim razinama te ostvarivanje zacrtanih sinergija. Posebnu pozornost posvetit ćemo organskom rastu naših proizvodnih kategorija i jačanju regionalnog distribucijskog poslovanja, te upravljanju troškovima, likvidnošću i ispunjavanju postojećih financijskih obveza“, komentirao je predsjednik Uprave Emil Tedeschi.

U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe u 2010. godini hrvatsko tržište sudjeluje s 55 posto, a međunarodna tržišta sa 45 posto.

Njemačka je lani ostala najveće inozemno tržište, a najveći je rast prodaje, uz slovensko tržište koje je gotovo udvostručilo prihode od prodaje, ostvaren u Italiji s 15 posto, navodi se, među ostalim, u priopćenju.

Vlastite robne marke sudjeluju u prodaji sa 41 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala sa 40 posto, Farmacija s 11 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 8 posto prodaje.

Na razini 2010. godine, gledajući pro forme konsolidirani rezultat, hrvatsko tržište u Atlantic Grupi sudjeluje s 30 posto, Srbija s 24 posto postaje drugo, a Slovenija s 13 posto treće tržište po veličini. Na regiju u cjelini odnosi se oko 82 posto ukupnih prihoda od prodaje, navodi se još u priopćenju.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙