Prihodi u Europi u siječnju su tako porasli za sedam posto u restoranima toga lanca koji posluju najmanje 13 mjeseci, čime je uvelike nadmašen rast od 3,7 posto, koliko su očekivali analitičari.
Europa je McDonald'sovo najveće tržište, s obzirom da njezin udio u ukupnim prihodima doseže 40 posto.
Diljem svijeta McDonald's je povećao prihode u restoranima koji posluju najmanje 13 mjeseci za 5,3 posto. Rast prihoda također je veći od očekivanja analitičara, čije su se prognoze kretale oko 4,4 posto.
U Sjedinjenim Državama, gdje je visoka nezaposlenost pogodila lance restorana brze prehrane, prihodi su uvećani 3,1 posto, što je manje od 4,4 posto koliko su očekivali analitičari. To tržište pridonosi ukupnim prihodima s oko 35 posto.
"Europa je bila izvor zabrinutosti, no sve ih je otklonila", kazao je analitičar tvrtke Oppenheimer Matt DiFrisco. "To će u određenoj mjeri ojačati optimizam".