Na sajmovima je u organizaciji Drvnog klastera izlagalo šest hrvatskih tvrtki (Parketi Požgaj, DIN Novoselec, PAN parket, Drvoproizvod, DIP Karlovac i Lipa).
Iz tvrtke Pan Parket ističu kako ih vesele brojni upiti iz Velike Britanije, Rusije i Grčke gdje pregovaraju oko opremanja jednog stambenog naselja, dok je DIN Novoselec stvario dosta dobrih kontakata u kojima dominiraju njemački veletrgovci, ali i kupci iz Dubaia, Irana i Turske.
Igor Leščić iz Drvoproizvoda je istaknuo kako su zadovoljni velikim interesom tržišta, a usred krize izvršena ulaganja od 200.000 eura u nove tehnologije omogućit će im isporuku parketa prema najnovijim tržišnim trendovima.
Kazao je i kako su pred potpisivanjem ugovora s Rusima za oko 50.000 četvornih metara parketa, a dobri kontakti ostvareni su sa Skandinavcima te Talijanima.
Iz Drvnog klastera navode kako su hrvatski parketari zadržali visoko mjesto na europskom tržištu, prije svega kvalitetom parketa i korektnim rokovima.
EU im je i dalje glavno tržište, no zemlje poput Rusije i Turske pokreću velike investicije u kojima treba dosta parketa pa tu hrvatske tvrtke vide svoju šansu.
Hrvatska je treći dobavljač parketa u EU, a u proizvodnji masivnog parketa zauzima četvrto mjesto u svijetu.
Hrast ostaje najtraženija vrsta drva, a na svim tržištima traži se certificirani parket, s time da bez ulaganja u distribuciju neće biti moguće zadržati stare kupce i postojeće solidne tržišne pozicije.