Prema vjerojatnom scenariju, Lenovo će preuzeti većinski udio u NEC-ovom odjelu za osobna računala, piše poslovni dnevnik Nikkei.
Vodeće kompanije na japanskom odnosno kineskom tržištu osobnih računala odredile su kao cilj jačanje konkurentnosti kroz kombinaciju razvoja, proizvodnje i nabave materijala.
Tvrtke bi se mogle odlučiti za suradnju na drugim područjima, poput opreme i usluga na području informacijske tehnologije, piše Nikkei.
NEC je kontrolirao oko 18 posto japanskog tržišta osobnih računala u 2009. dok je u svijetu na 12. mjestu s udjelom manjim od jedan posto, prenosi Nikkei podatke tvrtke za prikupljanje poslovnih informacija IDC.
Lenovo pak zauzima otprilike 27 posto kineskog tržišta, što ga svrstava na četvrto mjesto u svijetu s tržišnim udjelom od oko osam posto, piše japanski list.
Udruživanjem snaga dvije tvrtke žele uhvatiti korak s globalnim divovima poput američkog Hewlett-Packarda.