Direktor Fashion.hr koncepta i idejni začetnik projekta Vinko Filipić istaknuo je kako će dizajnerska imena (Ivica Klarić, Zoran Mrvoš, Igor Galaš, Robert Sever, Juraj Zigman i Anamarija Ricov) surađivati sa tvrtkama kao što su RIO Riječka industrija odjeće, MK Arena iz Pule, tvrtka San Peter, Bambi i Marli.
Tržište treba kvalitetan, visokostilizirani i dostupan proizvod, brend koji će pronaći put do kupca, što se želi postići spomenutim projektom, rečeno je .
Filipić je istaknuo kako je projekt otvoren za sve domaće tvrtke i dizajnere. Dodao je i kako hrvatske tvornice imaju potrebne ljudske i tehničke resurse, no nedostaju im talentirani dizajneri. Ovim projektom 'hrvatska modna šestorka' udahnut će novi život domaćim tekstilcima, kazao je.
Najavio je i kako će u ožujku biti prikazane kolekcije i posebne modne linije pod markom projekta Fashion.hr industrija, dok će se u prodaji nači početkom jeseni.
Potpredsjednica Hrvatske gospodarske komore Vesna Trnokop Tanta istaknula je kako ovakvim projektima treba dati vjetar u leđa.
Podsjetila je kako je do 2000. godine hrvatska tekstilna industrija bila konkurenta i poželjna kao partner mnogim svjetskim proizvođačima, a vanjskotrgovinska razmjena bila je na izvoznoj strani.
U toj branši u zadnjih nekoliko godina izgubljeno je 4.000 radnih mjesta, danas ona zapošljava 21 tisuću radnika i potrebno je iskoristiti sve njene potencijale, kazala je naglasivši kako postoje tvrtke koje su prepoznatljive sa svojim brendom na hrvatskom tržištu, no opstaju samo oni koji su inovativni i kreativni.
Stoga ovaj projekt ima šansu, istaknula je Trnokop Tanta napominjući kako treba povezati proizvođače i dizajnere te stvoriti novi brend koji će iskoristiti novu i staru dodanu vrijednost.