Prema neslužbenim informacijama vodstvo tvrtke već izrađuje program prisilnog poravnanja dugova, a bez posla bi ostalo 1000 zaposlenih, što je polovica djelatnika tvrtke, navodi ljubljansko "Delo".
Za neke tvrtke koje je osnovao SCT zbog slabe situacije s likvidnošću već su predloženi stečajni postupci, a matična tvrtka SCT ima dug od 200 milijuna eura, navodi vodeći slovenski list.
Slovenske građevinske tvrtke došle su u teškoće zbog velike krize u tom sektoru nastale zbog globalne krize, ali i završetka većeg dijela radova na slovenskim autocestama, a ove jeseni već je u stečaj otišao Vegrad iz Velenja, drugo najveće slovensko građevinsko poduzeće.
Očekuje se da bi kriza u slovenskom građevinarstvu mogla potrajati još najmanje godinu dana, pa je vlada građevinarima preporučila da se orijentiraju na radove u inozemstvu. SCT nije uspio dobiti potrebna bankovna jamstva za već zaključene poslove u Libiji, a zbog financijskog stanja "vise" i njegovi nedovršeni poslovi u BiH na gradnji autocesta.