U razdoblju od siječnja do studenog ove godine pak u Hrvatskoj su prodana 35.382 nova osobna automobila, što je 15,2 posto ili za 6.376 vozila manje nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
Po markama, najprodavaniji je u studenom bio Opel s prodana 402 automobila, a slijedi Renault s prodanih 394 vozila, dok je treći Volkswagen s 304 prodana automobila.
To su tri vodeće marke po prodaji i ukupno u jedanaest mjeseci, ali je poredak nešto drugačiji - prvi je Opel s prodanih 4.427 vozila i tržišnim udjelom od 12,51 posto, drugi je Volkswagen s prodanih 3.857 automobila što je udjel od 10,9 posto, a Renault je s 3.088 automobila zauzeo treće mjesto i na hrvatskom tržištu ima udio od 8,73 posto.
Tržišni udio od 8,3 posto ima Chevrolet koji je u jedanaest mjeseci prodao 2.938 automobila, a peto mjesto po prodaji drži Peugeot sa 2.517 vozila što je udio od 7,1 posto.
Popularnije marke u Hrvatskoj su i Hyundai (2.062 prodanih automobila u jedanaest mjeseci), Škoda (1.973), Ford (1.861), Citroen (1.754) i Kia (1.124).
Po preliminarnim podacima agencije Promocija plus, tijekom jedanaest mjeseci ove godine u Hrvatskoj je registrirano i 731 novi automobil s BMV-ovim znakom, 694 Audija, 669 Mercedesa.
Kod modela vodeća je Opel Astra s 2.214 prodana vozila u jedanaest mjeseci, a slijede Volkswagen Polo (1.682) i Opel Corsa (1.371).
Među modelima s većom prodajom su i Renault Megane (1.183), Volkswagen Golf (1.114), Renault Clio (908), Škoda Octavia (891), Peugeot 308 (821), Chevrolet Cruze (797) i Hyundai i30 (771).
Od svih prodanih novih automobila u prvih jedanaest ovogodišnjih mjeseci 63,7 posto je benzinaca, a 36,3 posto dizelaša.
Prema regijama, najviše automobila je prodano u zagrebačkoj regiji - 13.086 ili oko 37 posto.