Zainteresirane kompanije za brandove flaširane vode Danonea, koji bi njihovom prodajom mogao ostvariti prihode između pet i sedam milijardi dolara (3,6 do 5 milijardi eura), obuhvaćaju Kirin, Suntory i Asahi, piše list, pozivajući se na izvore bliske pregovorima.
Pregovori su navodno tek u "početnoj fazi" i možda neće ni dovesti do prodaje, osim ako Danone, s tržišnom vrijednošću od 40 milijardi dolara, ne dobije "bogatu ponudu", piše list.
Danone je odbio komentirati izvješće agencije AFP.
Japanske kompanije suočavaju se s ograničenim mogućnostima rasta kod kuće pa su u potrazi za akvizicijama u inozemstvu, tumači WSJ. Tako je Suntory prošle godine kupio proizvođača bezalkoholnih pića Orangina od kompanije Blackstone.
Danone je najveći svjetski prodavač flaširane vode i vlasnik je brandova kao što su Evian, Aqua, Volvic i Bonafont. Prošle je godine njegov udio u tom tržištu iznosio 11,7 posto.
Volvic je najpopularniji brand vode u boci u Japanu.
Flaširana voda činila je u prošloj godini 17 posto Danoneovih prihoda, odnosno 2,58 milijardi od ukupno 15 milijardi eura.