FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Japanske kompanije zainteresirane za kupnju Danoneovog branda Evian

PARIZ, 10. studenog 2010. (Hina/AFP) - Francuska kompanija Danone pregovara s japanskim proizvođačima napitaka o prodaji svog odjela mineralne vode, koji uključuje i kultni brand Evian, objavio je u utorak Wall Street Journal.

Zainteresirane kompanije za brandove flaširane vode Danonea, koji bi njihovom prodajom mogao ostvariti prihode između pet i sedam milijardi dolara (3,6 do 5 milijardi eura), obuhvaćaju Kirin, Suntory i Asahi, piše list, pozivajući se na izvore bliske pregovorima.

Pregovori su navodno tek u "početnoj fazi" i možda neće ni dovesti do prodaje, osim ako Danone, s tržišnom vrijednošću od 40 milijardi dolara, ne dobije "bogatu ponudu", piše list.

Danone je odbio komentirati izvješće agencije AFP.

Japanske kompanije suočavaju se s ograničenim mogućnostima rasta kod kuće pa su u potrazi za akvizicijama u inozemstvu, tumači WSJ. Tako je Suntory prošle godine kupio proizvođača bezalkoholnih pića Orangina od kompanije Blackstone.

Danone je najveći svjetski prodavač flaširane vode i vlasnik je brandova kao što su Evian, Aqua, Volvic i Bonafont. Prošle je godine njegov udio u tom tržištu iznosio 11,7 posto.

Volvic je najpopularniji brand vode u boci u Japanu.

Flaširana voda činila je u prošloj godini 17 posto Danoneovih prihoda, odnosno 2,58 milijardi od ukupno 15 milijardi eura.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙