"Želimo rasti brže od tržišta kako bismo prestigli glavnog konkurenta i bilježiti više stope rasta neto dobiti nego one rasta prihoda“, rekao je izvršni direktor Adidasa Herbert Hainer u ponedjeljak analitičarima u sjedištu tvrtke u njemačkom Herzogenaurachu prilikom predstavljanja strategije poslovanja za sljedećih pet godina "Route 2015".
Tako u razdoblju do 2015. Adidas cilja godišnju stopu rasta dobiti od 15 posto i operativnu marginu od 11 posto.
Prošloga je tjedna Adidas izvijestio o snažnim rezultatima u trećem tromjesečju zahvaljujući rastu u SAD-u i istočnoj Europi, objavivši da očekuje rast prihoda u 2010. uz nepromijenjene valutne tečajeve za osam posto, u odnosu na prošlogodišnje 10,4 milijarde eura (14,6 milijardi dolara).
Njegov glavni konkurent i trenutno vodeći proizvođač sportske opreme u svijetu Nike u prošloj je fiskalnoj godini koja je završila 31. svibnja 2010. ostvario prihode od 19 milijardi dolara.
"Novi strateški plan obećava i ohrabruje investitore nakon snažnih poslovnih rezultata", zaključio je broker frankfurtske brokerske kuće Alpha.
U Adidasu procjenjuju da će ključna tržišta za njihov rast biti Sjeverna Amerika, Kina, Rusija/ZND, Latinska Amerika, Japan, Britanija i Indija.