FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Cilj hrvatskog turizma 2011. ostati konkurentan

ZAGREB, 5. studenog 2010. (Hina) - Hrvatska se iduće godine na međunarodnom turističkom tržištu želi pozicionirati kao kvalitetno odredište ekološke očuvanosti te kao jedna od vodećih turističkih zemalja na Sredozemlju i buduća 28. članica EU-a zbog čega je i među prvima u Europi donijela mjere za iduću godinu nastale u suradnji javnog i privatnog turističkog sektora, kazao je danas ministar turizma i predsjednik Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Damir Bajs na sjednici Turističkog vijeća HTZ-a koje je te mjere i prihvatilo.

Mjere su sadržane u Akcijskom planu hrvatskog turizma u 2011. pod nazivom "Konkurentni i u 2011." koje je danas donijela hrvatska Vlada.

Ministar Bajs je na turističkom vijeću istaknuo da su mjere u potpunosti usklađene s odredbama EU-a o potporama i tržišnom natjecanju, dok je direktor Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić najavio da će javni pozivi slijedom tih mjera za udružene tržišne aktivnosti biti sutra objavljeni u hrvatskom tisku i na web-stranicama HTZ-a i Ministarstva turizma, a idući tjedan i u britanskom tisku.

Kako početkom idućeg tjedna u Londonu počinje najveći svjetski turistički sajam WTM, ministar Bajs je najavio da će te mjere na sajmu predstaviti Svjetskoj turističkoj organizaciji, britanskim touroperaterima i drugim zainteresiranim partnerima.

Za 2011. u Akcijskom planu definirano je devet grupa mjera i tržišnih aktivnosti za međunarodno i domaće tržište koje će biti oslonjene na udružene tržišne aktivnosti s privatnim sektorom, a prvi se put u mjerama za domaće tržište nalazi pet mjera za tzv. socijalni turizam, odnosno za potpore programima za umirovljenike, školske skupine i slične.

Među mjerama za međunarodno tržište su one za poticanje cjelogodišnjih organiziranih programa u suradnji s domaćim i stranim touroperaterima kao i za financijsko podupiranje organiziranog zračnog prometa u glavnoj te pred i posezoni. Promovirat će se i organizirani programi sa željezničkim i autobusnim prijevozom u pred i po sezoni.

Mjere za domaće tržište "Ostani u Hrvatskoj" usmjerene su na poticanje hrvatskih građana na odmor u vlastitoj zemlji uz paket aranžmane od najmanje četiri noćenja prilagođene kupovnoj moći domaćih turista.

Potpuno nov program je "Upoznaj Hrvatsku" kojim će se promovirati i podupirati ponuda turistički nerazvijenih područja u Hrvatskoj.

Nastavit će se i program "On-line Hrvatska" u sklopu kojeg se planira uspostavljanje središnjeg pretraživača hrvatske turističke ponude na internetu.

Nastavit će se i liberalizacija viznog režima, pa bi se tako iduće godine uz Kinu, Rusiju, Indiju i Ukrajinu, sezonski vize ukinule i za još neka tržišta.

Među mjerama se preporučuje i usklađivanje školskih praznika s potrebama turizma, lokalnoj upravi da smanji naknade i doprinose u svojoj nadležnosti, dok se privatnom sektoru preporučuje da cijene prilagodi tržišnim uvjetima.

Ministar Bajs je kazao i da će se iznosi za pojedine mjere moći odrediti kada bude dovršen proračun za 2011.

(Hina) xtam yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙