Dobit je iznosila 2,1 milijardu dolara, u usporedbi s 1,9 milijardi u trećem tromjesečju 2009.
Prihodi su uvećani za pet posto i iznosili su 8,4 milijarde dolara.
U istom je postotku porastao obujam prodaje na međunarodnim tržištima. Pritom je u Sjevernoj Americi prodaja povećana za dva posto dok je u euroazijskoj i afričkoj regiji uvećana za čak 12 posto, zahvaljujući 30-postotnom rastu u Rusiji.
U pacifičkoj regiji obujam prodaje uvećan je 11 posto, poduprt 12-postotnim rastom u Kini, 11-postotnim u Japanu i 19-postotnim na Filipinima.
"Nastavljamo zamah, uz solidan rast obujma prodaje, prihoda i dobiti u prethodnom tromjesečju. Naši su rezultati nadmašili sve naše dugoročne ciljeve i stvorili su održivu vrijednost za naše dioničare", kazao je izvršni direktor Muhtar Kent.