Otvaranjem stajališta u Kaštel Kambelovcu i Gomilici, čija je izgradnja stajala oko 3 i pol milijuna kuna, na toj je 18 kilometara dugoj pruzi, koja vodi do samog gradskog središta, omogućen prihvat i otprema putnika i robe na pet kolodvora i na dva stajališta.
Projekt kvalitetnijeg rješavanja željezničkog gradsko - prigradskog prijevoza na splitskom području, to jest boljeg povezivanja Splita i njemu gravitirajućeg područja, Hrvatske željeznice pokrenule su sredinom ove godine.
Od stupanja na snagu novog voznog reda 10. prosinca, na relaciji Split - Kaštel Stari promet dnevno održava 13 parova vlakova s kapacitetom 1288 putnika, svakih 30 minuta tijekom jutra i svakih 55 minuta poslijepodne.
Za đake i studente mjesečna pokazna karta stajat će 140 kuna, uz 30-postotnu subvenciju lokalne samouprave, a za radnike 289. Jedna vožnja u jednom smjeru stajat će 10 kuna.
U ostvarenje projekta do sada je uloženo gotovo 10 milijuna kuna, a daljnja ulaganja ići će kroz Nacionalni program poboljšanja željezničke infrastrukture.
Iduće godine planira se otvaranje još novih postaja, a u roku tri do četiri godine i nove željezničke pruge od Kaštel Starog do Trogira s povezivanjem Zračne luke u Resniku.