Predviđeno vrijeme putovanja na toj je pruzi dugoj 18 kilometara 25 do najviše 30 minuta, ovisno o prometnoj špici, kazao je zamjenik predsjednika Uprave HŽ-a Marijan Klarić. U prvoj fazi uvođenja prigradske željeznice HŽ nudi 26 dizelskih vlakova na dan, po 13 u oba smjera, od kojih dio već prometuje između Splita i Perkovića. Ujutro će vlakovi, koji mogu primiti do 1288 putnika, polaziti svakih 30 minuta, a popodne svakih 50 do 60 minuta.
Kako je rekao Klarić, za đake i studente mjesečna pokazna karta stajat će 140 kuna, uz 30-postotnu subvenciju lokalne samouprave, a za radnike 289. Vožnja u jednom smjeru stajat će 10 kuna.
Hrvatske željeznice su u ostvarenje projekta do sada uložile osam do 10 milijuna kuna, a ulaganja se nastavljaju preko Nacionalnog programa poboljšanja željezničke infrastrukture. Projekt kvalitetnijeg rješavanja željezničkog gradsko-prigradskog prijevoza na splitskom području omogućio je povoljan položaj trase željezničke pruge do sama splitskog središta. Iduće godine otvorit će se nove postaje - najprije kod Županijskog suda u Splitu i u Svetom Kaji u Kaštel Sućurcu, a zatim i u Dujmovači, gdje su veliki prodajni centri, te u Solinu na Širinama. U planu je i gradnja drugog kolosijeka između Splita i Kaštel Starog te elektrifikacija pruge, najavio je.
Za tri do četiri godine izgradit će se i nova željeznička pruga od Kaštel Starog do Trogira, s povezivanjem Zračne luke u Resniku, a svi cestovni prijelazi dobivaju nadvožnjake ili podvožnjake kako bi se povećala sigurnost prometa. U budućnosti bi na toj pruzi prometovali suvremeni elektromotorni, klimatizirani, niskopodni vlakovi prilagođeni hendikepiranim osobama.
Punu potporu tom projektu, naglasio je Klarić, HŽ je dobio od Splitsko-dalmatinske županije i gradova kroz koje vlak prolazi, jer je cesta Split - Trogir, kojom prođe više od 40.000 vozila na dan, jedna od najprometnijih u Hrvatskoj, pa će njezinu rasterećenju znatno pridonijeti uspostava željezničkog prometa.
Željeznička veza između Splita i Kaštel Starog bila je uvedena još 1993., no ukinuta je već nakon godinu jer nije sudjelovala lokalna samouprava te zbog zastarjelosti i neprikladnosti vlakova i lokomotiva.