Novoosnovano društvo, kako je istaknuto na konferenciji za novinare, omogućit će i samim dobavljačima sigurne i stabilne uvjete poslovanja.
Kako je istaknuo direktor Mercatora Hrvatska Alan Kričković, Mercator ima jasne ciljeve koje želi ostvariti na hrvatskom tržištu u što se uklapa i osnivanje društva Mercator-Plodine. Sve veća konkurencija u sektoru trgovine i proces globalizacije, kazao je, nameću pravila i potrebu za strateškim planiranjem i povezivanjem onih koji prepoznaju zajedničke ciljeve.
Članica Uprave Plodina Đozi Heberling kazala je kako je u ovom trenutku zajednički cilj dviju tvrtki nabava, odnosno ugovaranje s dobavljačima. Osim očekivanog dobitka za tvrtke osnivače društva, na dobitku će, kazala je Heberling, biti i dobavljači jer će dobiti sigurnost plasmana svojih roba. Osim toga, razmišljat će se i o drugim mogućnostima koje mogu utjecati na povećanje poslovnih rezultata te u hodu dogovarati načine i modele njihova rješavanja, istaknula je Heberling.
Društvo Mercator-Plodine poslovat će kao samostalno društvo kojim će kao direktori upravljati Kričković i Heberling.
Na novinarsko pitanje jesu li Plodine na prodaju predsjednik Uprave tvrtke Mile Ćurković odgovorio je negativno, dodajući kako su tvrtku s Mercatorom osnovali radi zajedničke nabave. Međutim, što se može desiti u budućnosti ovisit će o tržišnim interesima i poslovnim rezultatima, kazao je.
Ćurković je potvrdio da su Plodine izašle iz Narodnog trgovačkog lanca koji je 2004. godine s Kerumom, Tommy-jem i Presoflex-om također osnovan zbog zajedničke nabave.
Istaknuo je i kako su Plodine lani otvorile 25 tisuća četvornih metara novih prostora te kako je u razvoj uloženo 50 milijuna eura. U 2007. godini planiraju otvaranje 20 novih supermarketa, a u razvoj će se uložiti više od 100 milijuna eura.
Što se tiče poslovnih rezultata Ćurković je kazao kako se u ovoj godini očekuje promet od 1,5 milijardi kuna, što je porast od 40 posto prema godini ranije.
U Mercatoru Hrvatska pak očekuju da će ovogodišnji promet iznositi 2,18 milijardi kuna te da će ove godine prvi put tvrtka poslovati s dobiti.
Trenutačni tržišni udio Plodina u Hrvatskoj je 4 posto, a Mercatora 4,8 posto.