"Naša središnja zadaća bit će jačanje pozicije na hrvatskom tržištu, onako kako smo to nedavno učinili u Srbiji preuzimanjem tvrtke M-Rodić", izjavio je Debeljak, dodajući da su u tijeku preliminarni pregovori o preuzimanju jedne hrvatske trgovinske tvrtke, ali da o tome trenutačno ne može konkretno govoriti.
Debeljak je dodao da je ulazak "Mercatora" na tržišta u jugoistočnoj Europi već pokazao rezultate u Srbiji, gdje tvrtka već posluje pozitivno nakon što je opseg poslovanja preuzimanjem M-Rodića povećala na 300 milijuna eura godišnje.
"Organski ulazak na nova tržišta je skup, ali sada po prvi put planiramo i profit iz našeg poslovanja u Hrvatskoj iako čisti dobitak iz poslovanja još neće biti pozitivan", rekao je Debeljak za "Večer".
Dodao je da su za "Mercator" uz Sloveniju ključna tržišta u Hrvatskoj, BiH i Srbiji, gdje namjeravaju otvarati i svoje diskontne trgovine kako bi konkurirali Hoferu i Lidlu.