Također, u okviru najavljene reorganizacije najizglednije je da će sadašnja financijska direktorica te tvrtke Susan Decker biti imenovana izvršnom direktoricom, umejsto Terryja Semela.
Ona će stati na čelo nove poslovne jedinice za oglašavanje, Yahoovog glavnog izvora prihoda. Mediji, komunikacije i druge skupine proizvoda bit će objedinjene unutar poslovne jedinice usmjerene na marketing i međunarodno poslovanje.
Nadalje, izvršni operativni direktor Daniel Rosensweig napušta tu kompaniju u ožujku, a odlazi i čelnik Yahoo Media Groupa Lloyd Braun, nekadašnji čelnik ABC TV postaje koji je u Yahoo došao prije dvije godine kako bi mu pomogao bolje upakirati svoje Internet usluge.
Yahoo je ostao zatečen eksplozivnim rastom fenomena pod nazivom YouTube, vodeće kompanije na području usluga za postavljanje, pregledavanje i razmjenu video sadržaja na Internetu, kojeg je Google nedavno kupio za 1,65 milijardi dolara.
"Ovo je samo početak onoga što je Yahoo-u potrebno", kazao je analitičar ulagačke banke RBC Capital Markets Jordan Rohan. "Možda će trajati čitavu 2007. Promjena poput ove je evolucijske prirode, ne revolucionarne. Novim će čelnicima trebati vremena da shvate veličinu zadatka koji im je zadan".
Yahoo je naišao na teškoće u prilagodbi promjenama na on-line oglašavačkom tržištu do koje je došlo s okretanjem korporativnih oglašivača mlađim korisnicima na novim stranicama za zabavu poput MySpace-a i YouTube-a.
U svojem je posljednjem poslovnom tromjesečju Yahoo zabilježio pad dobiti od 37 posto, što je Semela navelo na izražavanje jasnog nezadovoljstva financijskom izvedbom te kompanije.
Google je, suprotno tome, objavio da je gotovo udvostručio tromjesečnu dobit pojačavši svoj stisak na on-line tržištu pretraživača. Dionice Yahooa u ovoj su godini oslabile oko 30 posto, dok su Googleove ojačale oko 17 posto.
Reorganizacija Yahooa usmjerena je na pojednostavljenje njegove strukture na dva poslovna segmenta: Publiku, koja će nadgledati proizvode i usluge iz područja pretraživanja, medija i komunikacije, te Oglašivače i izdavače, koji zarađuje na reklamama usmjerenima na sve dobne skupine. Tom će se dijelu pridružiti i Yahoo-ovo poslovanje s e-trgovinom.