Tisak i dalje, kako je kazao, planira držati korak s tehnološkim napretkom te značajna sredstva uložiti u daljnju informatizaciju i unapređenje poslovanja.
Predstavnici Tiska danas su predstavili dosad implementirane IT projekte koji za cilj imaju racionalizaciju poslovanja i povećanje učinkovitosti tvrtke. Tako su ove godine implementirani projekti poput Business Intelligenca, Document Menagementa, RightFaxa, Help Deska, usluga e-kioska.
Zajednički cilj svih projekata je orijentiranost zaposlenika na business, informatika kao podrška poslovanju, smanjenje troškova te ubrzanje i standardizacija poslovnih procesa, rečeno je.
Informatizacija kao podrška poslovanju nije rezervirana samo za zaposlenike Tiska već i za korisnike njihovih usluga, a kao najbolji primjer za to iz Tiska navode inovativnu uslugu e-kios. Uvođenjem usluge e-kiosk Tisak je, kako je rečeno, otvorio novu fazu poslovanja kojom se sve više prilagođava potrebama tržišta i kupaca.