HINA - Financijski servis
Atlantic Grupa danas je investitorima predstavila izdanje korporativnih obveznica u iznosu od 115 milijuna kuna, koje će biti plasirane na domaćem tržištu s dospijećem 6. prosinca 2011. godine, objavili su iz Atlantic Grupe.
Zajednički agenti i pokrovitelji ovog izdanja su Raiffeisenbank Austria (RBA) i Zagrebačka banka (ZABA), a iz Atlantic Grupe navode kako će izdavanjem obveznica na domaćem tržištu generirati sredstva za refinanciranje postojećih obveznica te za investicijske projekte.
"Ovim izdavanjem Atlantic Grupa će dodatno proširiti svoju investitorsku bazu, ali i doprinijeti daljnjem razvitku hrvatskog tržišta kapitala", stoji u priopćenju.
Otplata glavnice isplaćivat će se jednokratno u trenutku dospijeća obveznica, a kamata će se isplaćivati polugodišnje po nepromjenjivoj godišnjoj stopi.
Kako se navodi u priopćenju, RBA i ZABA jamče upis cjelokupnog izdanja obveznica, a knjiga upisa bit će otvorena od danas do ponedjeljka, 4. prosinca, nakon čega će obveznice biti uvrštene u prvu kotaciju (Službeno tržište) Zagrebačke burze.
Iz Atlantic Grupe navode i kako je nedavna dokapitalizacija od strane njemačke razvojne banke DEG "potvrdila kvalitetu i transparentnost poslovanja i upravljanja te tržišnu vrijednost kompanije (preko milijardu kuna), a ulaganje vrijedno 11 milijuna eura predstavlja dodatno unapređenje relevantnih financijskih indikatora".
Dodaju kako je Grupa jedan od vodećih poslovnih sustava u Hrvatskoj, s više od 1.300 djelatnika te 1,1 milijardom kuna prihoda ostvarenih u 2005.
U devet mjeseci ove godine Atlantic Grupa je ostvarila ukupan prihod od 1,13 milijardi kuna, što predstavlja 13 posto organskog i 39 posto ukupnog rasta u odnosu na isti period prošle godine.
U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe hrvatsko tržište sudjeluje s 59, a međunarodna tržišta s 41 posto. Vlastite robne marke sudjeluju u prodaji s 48 posto, distribucija proizvoda robnih marki internacionalnih principala sudjeluje u prodaji s 43 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu iznosi 9 posto prodaje.