FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Grupa Podravka: 99,1 milijun kuna neto dobiti

ZAGREB, 13. studenog 2006. (Hina) - Grupa Podravka u prvih je devet mjeseci ove godine ostvarila neto dobit od 99,1 milijun kuna, što je za 16,6 posto više nego u istom razdoblju lani.
ZAGREB, 13. studenog 2006. (Hina) - Grupa Podravka u prvih je devet mjeseci ove godine ostvarila neto dobit od 99,1 milijun kuna, što je za 16,6 posto više nego u istom razdoblju lani.

Kako je istaknuto na današnjem predstavljanju poslovnih rezultata, pozitivan utjecaj na rezultat u tom razdoblju ima ishod sudskog spora između Belupa d.d. i Avene d.o.o. iz Kranja (neto efekt oko 40 milijuna kuna), čime su sredstva rezervirana za naknadu štete oslobođena i stavljena na raspolaganje Belupu d.d.

Taj pozitivan utjecaj djelomično je umanjen neto troškovima restrukturiranja u iznosu od oko 12 milijuna kuna.

Ukupni su prihodi kompanije u prvih devet mjeseci iznosili 2,64 milijarde kuna i veći su za šest posto nego u istom razdoblju lani. Prihodi od prodaje, u iznosu od 2,56 milijardi kuna, povećani su 3 posto.

Na inozemnim tržištima ostvaren je rast prihoda od prodaje za 2 posto, dok je na hrvatskom tržištu zabilježen rast prihoda od prodaje za tri posto, na 1,38 milijardi kuna.

Promatrano po strateškim poslovnim područjima, prodaja područja "Prehrane i pića" porasla je za 4 posto, na 2,13 milijarde kuna, dok je "Farmaceutika" zabilježila pad prodaje od 2 posto, na 422,2 milijuna kuna.

Po grupama proizvoda rast su ostvarili meso i mesni proizvodi (za 8 posto), voće i povrće (8 posto), dječja hrana, slastice i snack (6 posto), Podravka jela (5 posto), trgovačka roba (5 posto) te Vegeta - dodaci jelima (1 posto).

Prodaja pića je na razini prošlogodišnje te se zbog pada ukupnog tržišta vode u Hrvatskoj ne očekuje rast prodaje do kraja tekuće godine, kažu u tvrtki.

Pad prodaje ostvaren u grupi proizvoda riža, grahorice i ostali proizvodi iznosi 10 posto, a tom padu najviše pridonosi pad prodaje na češkom tržištu.

Govoreći o ciljevima kompanije za naredno razdoblje predsjednik Uprave Darko Marinac kao imperative je izdvojio poboljšanje profitabilnosti i poslovanja. Radit će se na rezanju troškova i povećanju prodaje, a također će se raditi na povećanju proizvodnje novih proizvoda.

Posebna pažnja, kazao je Marinac, posvetit će se rastu kroz akvizicije, posebice akvizicije brandova.

Najavio je kako uskoro planiraju kupiti još jedan brand te jednu tvrtku. Nije želio precizirati o kojem brandu i tvrtki je riječ ističući kako su pregovori pri kraju te kako će za dva tjedna objaviti jesu li završili uspješno ili ne. Kazao je samo kako nije riječ o brandu ni tvrtki iz Hrvatske.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙