Hrvatsku turističku zajednicu posebno raduje što je svjetska turistička struka prepoznala Hrvatsku kao zemlju u uzlazu, a glavna pozitivnost hrvatskog turizma je da smo uspjeli stabilizirati i unaprijediti poziciju Hrvatske na međunarodnom turističkom tržištu u cjelini i pokazati da smo respektabilna turistička zemlja, ocijenio je direktor glavnoga ureda HTZ-a Niko Bulić.
Prema izvješću CBI-a, Australija zauzima najviše mjesto kao zemlja brend, a drugo i treće mjesto zauzimaju SAD i Italija.
CBI prepoznaje zemlje kao brendove i novonastale globalne trendove putovanja u najbrže rastućem gospodarskom sektoru - putovanjima i turizmu (prema Svjetskoj trgovačkoj organizaciji izričito za deviznu zaradu i otvaranje radnih mjesta). Taj sektor, kako se navodi u priopćenju HTZ-a, predstavlja više od jednog zaposlenja na 11 diljem svijeta.
Inače, globalna studija provedena je među više od 1500 međunarodnih putnika, stručnjaka putničkih industrija i stručnjaka za gostoprimstvo, a izradio ju je FutureBrand, vodeći globalni brend konzultant, zajedno s tvrtkom za odnose s javnošću Weber Shandwick"s Global Travel Practice. Studija istražuje kako zemlje brendovi postaju brend i koji su ključni kriteriji po kojima se rangiraju.
Ovogodišnji CBI uključuje prilagođene podatke o zemljama kao i razvrstavanje, nove trendove, motivacije za putovanja, izazove i prilike unutar svijeta putovanja, turizma i zemalja brendova.
Zemlje se više ne mogu smatrati kao sirovina. Brend zemlje je više od turizma. To je izvoz, trgovina i industrija, istaknula je, kako prenosi HTZ, izvršna direktorica FutureBranda Rina Plapler.