FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Hrvatska: oporavak tržišta novih automobila

ZAGREB, 6. studenog 2006. (Hina) - Tijekom listopada u Hrvatskoj je prodano 6.220 novih putničkih automobila, čime je prekinut trend pada prodaje započet u lipnju, podaci su Ministarstva unutarnjih poslova koje prenosi agencija Promocija Plus.
ZAGREB, 6. studenog 2006. (Hina) - Tijekom listopada u Hrvatskoj je prodano 6.220 novih putničkih automobila, čime je prekinut trend pada prodaje započet u lipnju, podaci su Ministarstva unutarnjih poslova koje prenosi agencija Promocija Plus.

U odnosu na rujan, prodaja je povećana za 1.076 vozila ili za 21 posto, dok je u usporedbi s prošlogodišnjim listopadom ostvaren rast prodaje od 10,5 posto.

Kupci novih automobila u Hrvatskoj i dalje su najodaniji Opelu koji je vodeći u poretku marki, sa 9.543 prodana automobila od početka godine do kraja listopada i tržišnim udjelom od 14,38 posto.

Renault je prodao 8.059 automobila, što mu je bilo dovoljno za 12,15 postotni tržišni udjel.

Visoku popularnost među hrvatskim kupcima potvrdio je i Volkswagen s prodanih šest i pol tisuća vozila u prvih deset mjeseci.

Na listi najprodavanijih marki su i Peugeot, Škoda, Citroen, Fiat, Toyota, Ford i Hyundai.

Opel Astra je na čelu najprodavanijih modela, sa 5.687 prodanih primjeraka od početka godine do kraja listopada, uz tržišni udjel od 8,57 posto.

Slijedi Renault Clio sa 6,3 postotnim tržišnim udjelom i 4.180 prodanih primjeraka te Fiat Punto, kojeg je prodano 2.640, uz 3,98 postotni tržišni udjel.

Škoda Octavia, Opel Corsa, Škoda Fabia, Volkswagen Golf, Renault Megane, Volkswagen Polo i Volkswagen Passat zatvaraju listu najprodavanijih modela.

Gledajući samo listopad, Opel je vodeća marka sa 1.010 prodanih novih automobila, na drugom mjestu je Volkswagen, a treći je Peugeot. Kod modela, vodeća je Opel Astra, drugi je Volkswagen Golf, a treći Renault Clio.

U zagrebačkoj regiji, prodano je 23.765 automobila ili 36 posto od ukupne prodaje u prvih deset mjeseci. Drugo najveće tržište je Splitsko-dalmatinska županija (5.803, 8,75 posto), a treće Primorsko-goranska županija (5.480 ili 8,26 posto).

Najskromnija prodaja zabilježena je u Ličko-senjskoj, Virovitičko-podravskoj i Bjelovarsko-bilogorskoj županiji.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙