Promet automobilske grane u odnosu na isto razdoblje prošle godine manji je za 1,2 posto i iznosio je 29,45 milijardi eura, a promet filijale za financiranje prodaje, banke RCI 1,44 milijarde eura, što je nepromijenjeno u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Pad prometa u Renaultu pripisuju prvenstveno smanjenju prodaje vozila za 3,6 posto, a Renault je u u prvih devet mjeseci prodao 1,86 milijuna vozila.
U Europi, Renault u prvih devet mjeseci bilježi smanjenje registracija osobnih i gospodarskih vozila za 8,5 posto, uz tržišni udio od 9,4 posto, dok je u istom prošlogodišnjem razdoblju taj udio iznosio 10,4 posto.
Izvan Europe, volumen grupe koji čine tri marke, porastao je za 10,5 posto. Marka Renault bilježi rast od 10,6 posto, Dacia 14,9 posto zahvaljujući uspjehu Logana, a Samsung je povećao prodaju za 5,4 posto te dosegao 12,8 posto udjela na tržištu osobnih vozila u Koreji.
U Hrvatskoj, prema podacima Ministarstva unutarnjih poslova, Renault je u prvih devet mjeseci ove godine ostvario 12,6 postotni tržišni udjel prodavši 7.567 automobila. Ispred njega je po rezultatima prodaje novih automobila samo Opel.