No, na godišnjoj razini tržište je i dalje u porastu. U prvih devet mjeseci ove godine, tijekom kojih je prodano 60.132 nova automobila, tržište je poraslo za 11,9 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje kada ih je prodano 53.731.
Rekordna ovogodišnja prodaja 8.197 automobila ostvarena je u svibnju, a u lipnju ih je prodano 7.569. U srpnju je, pak prodano 7.487 novih putničkih automobila, a u kolovozu 5.734.
U odnosu na prošlogodišnji rujan (5.262), u ovogodišnjem je ostvarena manja prodaja, za 118 automobila ili 2,2 posto.
Tržišni lider u rujnu je Opel sa 619 prodanih automobila i tržišnim udjelom od 12 posto. Škoda je prodala 487 automobila, a Volkswagen 465. Slijede Peugeot sa 461 automobilom i Renault s njih 414.
U prvih devet mjeseci, vodeća marka je Opel s 8.533 automobila i udjelom na tržištu od 14,2 posto. Renault je ostvario 12,6 postotni tržišni udjel prodavši 7.567 automobila, a Volkswagen ih je prodao 5.834, uz tržišni udjel od 9,7 posto. Listu prvih pet zatvaraju Peugeot i Škoda.
Među modelima, i dalje je vodeća Opel Astra sa 437 prodanih vozila u rujnu te 4.945 u prvih devet mjeseci, što je tržišni udjel od 8,2 posto.
Renault Clio je drugi s 3.950 prodana automobila u prvih devet mjeseci i 187 tijekom rujna, a treći je Fiat Punto sa 151 primjerkom u rujnu i 2.525 u prvih devet mjeseci.
Skupinu popularnijih modela sa značajnijim tržišnim udjelom zaokružuju Škoda Octavia, Opel Corsa, Škoda Fabia, Volkswagen Golf, Renault Megane, Volkswagen Polo, Citroen C3 i Volkswagen Passat.
Od ukupnog broja novih registriranih automobila u prvih devet mjeseci, 58 posto je benzinaca, a 42 posto dizelaša.
Najviše automobila u prvih devet mjeseci prodano je u zagrebačkoj regiji - 21.392 ili 35,6 posto. Slijede Splitsko-dalmatinska (5.219 ili 8,7 posto) i Primorsko-goranska županija (4.933 ili 8,2 posto), a najmanje automobila prodano je u Ličko-senjskoj, Virovitičko-podravskoj i Bjelovarsko-bilogorskoj županiji.