Ta će se konferencija održati u Zagrebu 8. studenoga, a na njoj će svoja iskustva predstaviti hrvatske tvrtke koje su uspješno primijenile tu metodu poboljšanja poslovanja i konkurentnosti.
Svoja iskustva na konferenciji će uz ostalo predstaviti i tvrtke Končar grupe, Đuro Đaković Montaža, Chromos boje i lakovi, Varteks, Modern line i druge.
U svima njima provedba metode rezultirala je smanjenjem troškova, podizanjem produktivnosti i povećanom motiviranošću zaposlenih, ističe Deloitteov stručnjak za metodu '20 ključeva' Krešimir Sečak.
"U hrvatskim tvrtkama u kojima se provodi metoda, stvara se nova poslovna kultura, temeljena na svijesti o nužnosti kontinuiranih poboljšanja radnih procesa", kaže Sečak.
Program poboljšanja konkurentnosti hrvatskih tvrtki '20 ključeva' Deloitte, u suradnju s Ministarstvom gospodarstva, rada i poduzetništva provodi već tri godine.
Ministarstvo sufinancira provedbu metode sa 40 posto troškova i u tri godine za to će izdvojiti ukupno oko 2 milijuna eura, dok se troškovi pojedine tvrtke, ovisno o njenoj veličini i broju zaposlenih, iznose od 12 do 90 tisuća eura.
Program "20 ključeva" razvio je japanski profesor Iwao Kobayashi, a prvi put je primjenjen u Toyoti. Obuhvaća 20 praktičnih i integriranih metoda za unapređenje konkurentnosti i to poboljšanjem proizvoda i usluga, njihovom bržom isporukom i nižim cijenama. Metodu danas provodi oko 700 tvrtki u 55 zemalja, a u gotovo polovici tih zemalja programe sufinanciraju vlade, u sklopu poticanja konkurentnosti.