Izjavivši kako je uvjeren da "ova generacija može biti generacija koja kaže 'ne' ekstremnom siromaštvu u Africi", pjevač skupine U2 pozvao je Amerikance da kupuju odjeću, mobilne telefone, cipele i iPod-e s markom "Red" te je dodao da će sva sredstva biti za financiranje AIDS programa.
Red kampanja - ideja Bone Voxa i Bobbyja Shrivera, nećaka Johna F. Kennedyja - već je prikupila oko 20 milijuna dolara u Velikoj Britaniji otkako je pokrenuta početkom ove godine.
U SAD-u, tvrtka GAP nudi majice i traperice, Motorola mobilne telefone, Converse ima limitiranu kolekciju tenisica, Apple crveni iPod, a Giorgio Armani kolekciju cipela i modnih detalja, koji će svi nositi marku Red te od kojih će 50 posto profita ići u kampanju.
"Ne mogu svi imati vremena ta budu aktivisti", kazao je Bono, noseći majicu s natpisom "Empowe(red), "Inspi(red)", i "Uncesno(red)".
Ali kada kupite proizvod s markom Red, ta kampanja daje novac za kupnju lijekova koji će nekoga u Africi održati na životu", dodao je pjevač U2.