FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PepsiCo profitirao od prodaje negaziranih pića

NEW YORK, 12. listopada 2006. (Hina/Reuters) - Američka kompanija PepsiCo u četvrtak je priopćila da je njezina neto dobit u trećem ovogodišnjem tromjesečju porasla za 71 posto, zahvaljujući dobroj prodaji negaziranih sportskih napitaka i ledenih Lipton čajeva te rastu prodaje na međunarodnim tržištima poput ruskog i kineskog.
NEW YORK, 12. listopada 2006. (Hina/Reuters) - Američka kompanija PepsiCo u četvrtak je priopćila da je njezina neto dobit u trećem ovogodišnjem tromjesečju porasla za 71 posto, zahvaljujući dobroj prodaji negaziranih sportskih napitaka i ledenih Lipton čajeva te rastu prodaje na međunarodnim tržištima poput ruskog i kineskog.

Ta druga po veličini kompanija u svijetu za proizvodnju bezalkoholnih pića objavila je da joj je neto dobit u trećem tromjesečju, koje je zaključila 9. rujna, dosegnula 1,48 milijardi američkih dolara. Usporedbe radi, dobit je u istom razdoblju prošle godine iznosila 864 milijuna dolara.

Raznovrsna paleta proizvoda kompanije pomogla je PepsiCo-u da prebrodi sve snažniji trend konzumiranja dijetetskih proizvoda kao što su voda ili narančin sok.

Prihod kompanije u tome je razdoblju porastao 9,4 posto s lanjskih 8,18 milijardi na 8,95 milijardi dolara.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙