Knjiga je izašla kao izdanje u sklopu nakladničkog programa Međunarodnog centra za edukaciju novinara, a analizira medijsku zastupljenost nacionalnih manjina, te odnos medija prema manjinskim zajednicama u novim uvjetima na medijskom tržištu.
O knjizi su govorili predsjednik Savjeta za nacionalne manjine RH Aleksandar Tolnauer i recenzent, sveučilišni profesor Ivo Žanić.
Tolnauer je naglasio kako je zastupljenost u medijima manjinskim zajednicama od presudne važnosti, o čemu svjedoči i podatak da na izdavačku djelatnost manjine troše 45 posto proračunskog novca namijenjenog financiranju manjinske kulturne autonomije, odnosno oko 13 milijuna kuna godišnje.
Ocijenio je da je Kanižajeva knjiga vrijedno i manjinama prijeko potrebno djelo, zbog čega je, kaže, Savjet knjigu već distribuirao u manjinskim vijećima pri jedinicama lokalne i područne samouprave.
Žanić je, pak, ocijenio kako uvjerenje medija da pažnju čitatelja mogu privući samo provokativni naslovi, nerijetko škodi javnoj percepciji manjinskih zajednica.
Sličnog je mišljenja i sam autor, koji je kazao kako su manjine među prvima osjetile rezultate tržišne borbe.
Upozorio je i na trendove tabloidizacije i okrupnjavanja nakladnika, te istaknuo da je svojom knjigom novinare i nakladnike želio potaknuti da se samoregulacijom suprotstave takvim trendovima.
Istaknuo je, međutim, da se pozitivni pomaci mogu očekivati isključivo ako novinarske udruge stanu u obranu profesionalnih standarda.