TME očekuje da će rast prodaje u zapadnoj Europi biti potpomognut ubrzanim rastom tržišta istočne Europe i Rusije.
Značajne nade TME polaže u novu tvornicu u St. Petersburgu, u kojoj će se proizvoditi model Camry. Ta tvornica bi se trebala otvoriti 2007. godine. Uz to, u Toyoti očekuju da će rast prodaje podržati proizvođačka mreža od devet tvornica, što će omogućiti da proizvodni kapaciteti u Europi narastu na 850 tisuća vozila.
Za ovu godinu, Toyota je postavila cilj prodaje u Europi od preko 1 milijun vozila za marku Toyota i 48 tisuća vozila za marku Lexus. Proizvodni cilj Toyote za 2006. u Europi je izrada 806 tisuća automobila, 860 tisuća motora i 575 tisuća mjenjača.
Najava novih ciljeva prodaje u Europi dolazi u isto vrijeme kada je Toyota Motor Corporation (TMC) postavila globalne ciljeve prodaje od otprilike 9,8 milijuna vozila u 2008., dok za 2006. ima globalni cilj prodaje od 8,85 milijuna vozila.
Ukupna planirana svjetska proizvodnja Toyote za ovu godinu je 9,06 milijuna vozila pri čemu u Japanu planira proizvesti 4,99 milijuna vozila, a inozemstvu 4,07 milijuna.
Jedan od Toyotinih ciljeva je da na razini grupe, zajedno s markama Hino i Daihatsu, zamijeni General Motors na mjestu vodećeg svjetskog proizvođača automobila.
U Europi, 2005. godina je za Toyotu bila deveta godina u nizu rekordne prodaje. Sa 964 tisuće isporučenih vozila, od čega 935 tisuća marke Toyota, a 29 tisuća marke Lexus, Toyota je postigla 5 posto veću prodaju u odnosu na prethodnu godinu.
Toyotin udio na tržištu je porastao za 0,2 posto na 5,1 posto, što je najveći udio kompanije u Europi ikada. U svojim europskim tvornicama, Toyota je proizvela 638 tisuća automobila, 588 tisuća motora i 337 tisuća mjenjača.
U Hrvatskoj, Toyota je u prvih osam mjeseci ove godine prodala 2.653 nova automobila i plasirala se na osmo mjesto u prodaji po markama, s tržišnim udjelom od 5,07 posto.