FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Neckermann smanjuje broj zaposlenih

ZAGREB, 5. listopada 2006. (Hina) - Tvrtka Neckermann kataloška prodaja d.o.o. iz Varaždina provodi reorganizaciju poslovanja, uvjetovanu internim promjenama unutar krovne kuće, koja uključuje smanjenje broja zaposlenih sa 240 na oko 130 osoba do kraja ove godine, izviješćeno je iz te tvrtke.
ZAGREB, 5. listopada 2006. (Hina) - Tvrtka Neckermann kataloška prodaja d.o.o. iz Varaždina provodi reorganizaciju poslovanja, uvjetovanu internim promjenama unutar krovne kuće, koja uključuje smanjenje broja zaposlenih sa 240 na oko 130 osoba do kraja ove godine, izviješćeno je iz te tvrtke.

Neckermann, kao vodeća kataloška kuća u Hrvatskoj koja je prošle godine ostvarila ukupan promet u iznosu od 420 milijuna kuna, a njena dobit iznosila je 12,8 milijuna kuna, nalazi se u procesu reorganizacije poslovanja. Taj je postupak, pojašnjava se, uvjetovan internim promjenama unutar krovne kuće, koncerna Karstadt Quelle AG, te evidentnom recesijom kataloške prodaje u Europi.

U sklopu toga, Koncern je prisiljen smanjiti broj zaposlenih ljudi u centrali, kao i zemljama regije. Istodobno, razmatra se mogućnost zatvaranja i povlačenja s tržišta Srbije te Bosne i Hercegovine.

Budući da Neckermann u Hrvatskoj ima najveći logistički centar u regiji, slijedom događaja osjeća posljedice reorganizacije poslovanja te je prisiljen smanjiti broj zaposlenih, ističe se u priopćenju.

U fazi restrukturiranja, zaposlenicima su ponuđena druga radna mjesta unutar tvrtke u skladu s njihovim obrazovanjem i sposobnostima. Do sada je sa šest osoba kao tehnološkim viškom raskinut ugovor o radu sa otkaznim rokom i zakonom predviđenom otpremninom. U tvrtki predviđaju da će se do kraja ove godine s još 20-tak osoba, po istom principu, raskinuti ugovor o radu, a ostalim zaposlenicima ugovori se neće produživati.

Na vlastiti zahtjev na novo radno mjesto s mjesta direktora tvrtke odlazi Damir Vragović te se razmatra struktura nove uprave.

Tvrtka Neckermann, koja u Hrvatskoj ima više od pola milijuna kupaca i više od četiri milijuna poslanih paketa, najavljuje da se nakon reorganizacije namjerava više usmjeriti na hrvatsko tržište kao lokalni, a ne regionalni centar.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙