Stotine putnika ukrcalo se na Maglev koji prometuje između Šangaja i zračne luke i dostiže brzinu od 430 kilometara na sat. Trasa je duga 30 kilometara.
"U ranim fazama ovakve tehnologije nije neobično sa postoje takvi rizici", kazao je 67-godišnji Kinez koji redovito koristi Maglev, osvrnuvši se na nesreću u Njemačkoj.
Kineska tvrtka koja održava spomenutu liniju nije se očitovala o nesreći u Donjoj Saskoj. Kineska vlada i njemački konzorciji, uključujući Siemens AG, pregovaraju o produljenju linije za 160 kilometara, do grada Hangzhoua.
Nesreća u Njemačkoj dogodila se u petak prije podne kada je magnetski vlak s djelatnicima energetske tvrtke RWE i projekta "Transrapid" pri brzini od preko 200 km/h naletio na vozilo za održavanje nakon čega je prednji dio vlaka potpuno uništen ostao visjeti s jednotračne pruge koja se nalazi na visini od 4 metra.
Njemački dužnosnici isključili su mogućnost tehničke pogreške, te rekli da je do nesreće došlo zbog ljudskog faktora.