Od ukupnog iznosa bruto premija iz prvih osam mjeseci ove godine na neživotna osiguranja odnosi se 4,32 milijarde kuna, a na životna 1,32 milijarde kuna.
Najveći udio u ukupnom iznosu zaračunate bruto premije, i to 38,75 posto ili 2,19 milijardi kuna, na kraju kolovoza imalo je Croatia osiguranje. Ipak, udio najvećeg hrvatskog osiguravatelja u ukupnoj premiji je na kraju kolovoza lagano smanjen u odnosu na 39,38 posto s kraja srpnja.
Slijede Euroherc, s ukupnom premijom od 632,2 milijuna kuna (i to samo u neživotnom osiguranju), što čini tržišni udio od 11,18 posto te Allianz, koji je s premijom u iznosu od 564,9 milijuna kuna u prvih osam mjeseci zauzeo 9,99 posto hrvatskog osiguravateljskog tržišta.
Croatia osiguranje je u prvih osam mjeseci držalo primat na tržištu neživotnih osiguranja, sa zaračunatom bruto premijom u iznosu od 2 milijarde kuna ili 46,49 posto ukupne premije u tom segmentu tržišta. Tome treba dodati i 38,9 milijuna kuna (0,9 postotni udio) premije Croatia zdravstvenog osiguranja.
Slijede Euroherc, čiji udio u ovom segmentu tržišta iznosi 14,61 posto, te Jadransko osiguranje, s 423,9 milijuna kuna premije ili 9,79 postotnim udjelom.
U životnom osiguranju pak prvo mjesto na kraju kolovoza zauzimao Allianz, s premijom od 197 milijuna kuna i udjelom od 14,83 posto.
Croatia osiguranje je, s premijom u iznosu od 179,9 milijuna kuna i 13,54 postotnim udjelom, zauzelo drugo mjesto, a na trećem je Grawe osiguranje, koje bilježi 156,36 milijuna kuna zaračunate bruto premije te udio na tržištu životnih osiguranja od 11,77 posto.
Udio veći od 10 posto (10,28 posto) u ovom segmentu je na kraju kolovoza imalo i Merkur osiguranje, s premijom u iznosu od 136,58 milijuna kuna, dok je Zagreb osiguranje na petom mjestu, s premijom od 131,6 milijuna kuna te udjelom od 9,91 posto.