Od ukupnog iznosa bruto premija iz prvih sedam mjeseci ove godine na neživotna osiguranja odnosi se 3,94 milijarde kuna, a na životna 1,17 milijardi kuna.
Najveći udio u ukupnom iznosu zaračunate bruto premije, i to 39,38 posto ili 2,01 milijardu kuna, na kraju srpnja imalo je Croatia osiguranje. Ipak, udio najvećeg hrvatskog osiguravatelja u ukupnoj premiji je na kraju srpnja lagano smanjen u odnosu na 40,23 posto s kraja lipnja.
Slijedi Euroherc, s ukupnom premijom od 563,9 milijuna kuna (i to samo u neživotnom osiguranju), što čini tržišni udio od 11,04 posto te Allianz, koji je s premijom u iznosu od 512,8 milijuna kuna u prvih sedam mjeseci zauzeo 10,04 posto hrvatskog osiguravateljskog tržišta.
Croatia osiguranje je u prvih sedam mjeseci držalo primat na tržištu neživotnih osiguranja, sa zaračunatom bruto premijom u iznosu od 1,85 milijarde kuna ili 47,07 posto ukupne premije u tom segmentu tržišta. Tome treba dodati i 37 milijuna kuna (0,94 postotni udio) premije Croatia zdravstvenog osiguranja.
Slijede Euroherc, čiji udio u ovom segmentu tržišta iznosi 14,32 posto, te Jadransko osiguranje, s 379,4 milijuna kuna premije ili 9,63 postotnim udjelom.
U životnom osiguranju pak prvo mjesto na kraju srpnja zauzimao Allianz, s premijom od 172,8 milijuna kuna i udjelom od 14,78 posto.
Croatia osiguranje je, s premijom u iznosu od 157,56 milijuna kuna i 13,47 postotnim udjelom, zauzelo drugo mjesto, a na trećem je Grawe osiguranje, koje bilježi 137,7 milijuna kuna zaračunate bruto premije te udio na tržištu životnih osiguranja od 11,77 posto.
Udio veći od 10 posto (10,22 posto) u ovom segmentu je na kraju srpnja imalo i Merkur osiguranje, s premijom u iznosu od 119,47 milijuna kuna, dok je Agram životno osiguranje zauzelo peto mjesto, s premijom od 117,15 milijuna kuna te udjelom od 10,02 posto.
(Hina) xtp yds