FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

DP: Slovenski mediji alarmirani zbog "medijske kampanje" protiv NLB

LJUBLJANA, 21. rujna (Hina) - Svi slovenski elektronički i tiskani mediji prenose navode o "medijskoj kampanji" protiv Nove Ljubljanske banke (NLB) koja se u hrvatskom tisku pojavila u vezi sponzorskog ugovora prema kojemu će će ona idućih pet godina financijski potpomagati košarkaško natjecanje najboljih klubova s područja bivše Jugoslavije.
LJUBLJANA, 21. rujna (Hina) - Svi slovenski elektronički i tiskani mediji prenose navode o "medijskoj kampanji" protiv Nove Ljubljanske banke (NLB) koja se u hrvatskom tisku pojavila u vezi sponzorskog ugovora prema kojemu će će ona idućih pet godina financijski potpomagati košarkaško natjecanje najboljih klubova s područja bivše Jugoslavije.

Riječ je o natjecanju koje je osnovano kao Jadranska liga, onda zbog novog sponzora (američkog Goodyeara, odnosno njegove slovenske tvrtke) postalo Goodyear ligom, a koje će se od sada zvati NLB liga prema najvećoj slovenskoj banci koja je, kao što je poznato, u neriješenom dugogodišnjem sporu s hrvatskim deviznim štedišama oko njihovih neisplaćenih uloga.

Slovenski mediji pritom posebno ističu kao vrlo žestok komentar Inoslava Beškera u "Jutarnjem listu", citirajući osobito dijelove u kojima su korišteni izrazi kao "državna pljačka" i "košarkaška pomoć pljačkašima" i slični.

"Hrvati u sponzorskom ugovoru lige i NLB-a već vide slovensku urotu", piše u četvrtak na istaknutom mjestu "Delo", vodeći slovenski dnevni list.

"Hrvatski mediji već su oko toga napravili pravi cirkus, a mašta nekih hrvatskih novinara je neograničena", piše "Delo" u vezi s navodom da NLB na mala vrata pokušava ući na hrvatsko financijsko tržište.

Nova Ljubljanska banka oglasila se povodom navoda u hrvatskom tisku kratkim priopćenjem za javnost u kojemu ne govori o već poznatim stajalištima u vezi duga starim deviznim štedišama, nego odluku o financiranju NLB lige tumači marketinškim razlozima.

"Širenjem na strana tržišta i rastom NLB-a naša je potpora sportskim aktivnostima dobila širu dimenziju. Odlučili smo se za projekt koji povezuje osobine ambicioznog i zajedničkog natjecateljskog duha", navodi u kraćem priopćenju Nova Ljubljanska banka, prenose mediji.

Slovenski mediji posebno ističu da sponzorski ugovor NLB-a i dosadašnje Goodyear lige nije naišao na tako negativne reakcije u drugim državama nastalim na području bivše Jugoslavije, pa niti u BiH, gdje također postoji problem sa starim deviznim štedišama.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙