Ta bi tvrtka u početku iduće godine trebali dobaviti 13 niskopodnih 12-metarskih autobusa s 90 mjesta od kojih 30 sjedećih i 9 niskopodnih devetmetarskih "midi" autobusa sa 67 mjesta, od kojih 18 sjedećih.
Autobusi će biti klimatizirani, s ugrađenom rampom za invalide, a motori "Euro" 4 najnovije generacije minimalno ispuštaju štetne tvari u zrak, i od listopada će biti obvezni u cijeloj Europskoj uniji.
Po riječima direktora "Pulaprometa" Škatara na natječaj su se javila dva dobavljača od pet koji su podigli tehničku dokumentaciju. To su bili MAN Imported d.o.o. Hrvatska i "Benussi" d.o.o., a dokumentaciju su podigli Euroline d.o.o., zastupnik Mercedesa, Treći maj Tibo d.o.o. koji je nudio autobuse domaće marke te Ikarbus iz Beograda.
Stručno povjerenstvo u nazočnosti predstavnika Europske banke za obnovu i razvoj (EBOR), koja je odobrila pet milijuna kuna zajma, te obaju predstavnika ponuđača otvorilo je ponude i objelodanilo ponuđenu cijenu.
"MAN je ponudio 4,768.456 eura, a 'Benussi' 4,3 milijuna eura bez PDV-a s dostavom autobusa u Pulu, ali je MAN u tehničkom dijelu imao određenih odstupanja u odnosu na traženu tehničku specifikaciju", kazao je Škatar. Dodao je kako će idući tjedan biti sklopljen ugovor s "Benussijem", a u veljači 2007. "Pulapromet" očekuje autobuse na gradskim ulicama.
Škatar je kazao da će se istodobno iz voznog parka izbaciti 18 autobusa starijih od po 18 godina. Na novinarski upit je li cijena bila ključna pri odabiru, odgovorio je niječno jer su, kako je rekao, bila važna i ponuđena tehnička svojstva.