Izgradnja mosta koštat će 72 milijuna kuna i financirat će se iz Državnog proračuna.
Bit će visok sedam metara, dug 500, a širok 5,45 metara, gradio bi se 850 metara istočno od otočića na kojemu je smješten Trogir prema Kaštelima.
Visinom, prema mišljenju konzervatora, ne bi nagrđivao vizure gradske povijesne jezgre, jer bi se do visine od sedam metara izdizao tek u posljednjoj trećini raspona na Čiovskoj strani kako bi mogao propuštati više brodove.
S obzirom na sadašnji sustav prometne povezanosti Čiova s kopnom preko dvaju mostova i slabo propusne ceste kojom prolaze i teški kamioni kroz samo središte grada pod UNESCO-vom zaštitom, uz zidove katedrale s čuvenim Radovanovim portalom i drugim umjetninama, još je prije desetak godina odlučeno da se taj problem riješi gradnjom novoga cestovnog prijelaza istočno od grada. Do sada, međutim, nije bilo odgovarajuće potpore mjerodavnih, iako su čelnici bivših Vlada riječima podupirali taj projekt kazao je Rožić.
Konkretnu potporu gradnji mosta, podsjetio je, dali su premijer Ivo Sanader i ministar Božidar Kalmeta. Trogirska je gradska vlast, pak, između nekoliko varijanti, tunela, visokoga i niskoga mosta, u dogovoru s konzervatorima, izabrala posljednju.
Izgradnjom mosta smanjit će se koncentracija prometa kroz samo središte grada, ali i sačuvati povijesna jezgra od daljne devastacije na što je upozorio i ministar kulture Božo Biškupić tijekom jučerašnjega posjeta Trogiru kada je otvorio ured Konzervatorskoga odjela koji će skrbiti o spomeničkoj baštini toga grada i njegove okolice.
Nositelj projekta novoga mosta i dviju pristupnih cesta, Hrvatske ceste, već su započele s izradom projektne dokumentacije i ishođenjem potrebnih dozvola, nakon što je od nadležnog Ministarstva zaštite okoliša nedavno dobiveno zeleno svjetlo, uskraćeno prošle godine zbog toga što most još nije bio uvršten u prostorni plan Splitsko - dalmatinske županije.