"Jedanaest poznatih nautičkih časopisa predložilo je 'salonu 37' za europski brod godine", izjavio je direktor prodaje u "AD Brodovima" Mihael Primorac, dodavši kako tom poznatom njemačkom sajmu prethode testovi na sajmovima u Amsterdamu i Barceloni.
U svom programu solinski proizvođač jedrilica ima tri modela - "salonu 37", "salonu 40" i "salonu 45", koje se u međunarodnim razmjerima ističu sigurnošću, brzinom i udobnošću. Do kraja godine taj renomirani hrvatski proizvođač jedrilica u ponudu će zbog interesa kupaca uvrstiti novi model - "salonu 42", dužine 12,80 metara.
Primorac napominje kako je proizvodni program uglavnom okrenut europskom tržištu, koje je najzanimljivije. Od više od sto proizvedenih jedrilica, kako je pojasnio, čak 70 posto dosad je prodano na stranom, uglavnom tržištu Italije, u kojoj se godišnje najviše proizvede, ali i proda jahti.
"Interes za našim modelima na tom zahtjevnom i izbirljivom tržištu najbolji je pokazatelj kvalitete koju je dosegnuo solinski proizvođač jedrilica", ističe Primorac.
AD Plastika skromno je počela s programom proizvodnje jedrilica 2002., kada su na tržište isporučene tek dvije-tri jedrilice. Sljedeće, 2003. godine, izrađeno je 15, a dvije godine zatim po deset jedrilica više.
"Ove godine proizvest ćemo oko 60 jedrilica, sljedeće godine kanimo povećati proizvodnju za 20 posto, a u nekoliko sljedećih godina doseći proizvodnju od oko 120 jedrilica godišnje te kreirati jedan model još atraktivniji domaćim nautičarima", izjavio je Primorac.
U sklopu Međunarodnog sajma športa i nautike, koji je održan u drugoj polovici veljače na Zagrebačkom velesajmu, "salona 37" proglašena je "Hrvatskim brodom godine 2006." u kategoriji jedrilica od 37 do 45 stopa.