U padu je i operativna dobit grupe, koja za prvo polugodište iznosi 592 milijuna eura, 37,2 posto manje od 943 milijuna eura iz prvog prošlogodišnjeg polugodišta.
Renaultova prodaja u prvom polugodištu pala je za 3,2 posto, na 1,32 milijuna vozila. Na europskom tržištu, prodaja je pala za 7,6 posto, na 951.339 vozila. Najprodavaniji model je Clio sa 250.955 prodanih primjeraka.
Izvan Europe, Renault grupa ostvarila je rast prodaje od 10,5 posto, odnosno 364.012 vozila.
U tvrtci ističu da su prodajni i financijski pokazatelji u skladu s planovima te da se prekretnica u ostvarivanju operativne dobiti očekuje 2008. i 2009. godine, kada bi se trebali osjetiti rezultati prodaje osam novih modela koji bi se trebali pojaviti na tržištu 2007. godine.
U Hrvatskoj, Renault je u prvih šest mjeseci prodao 5.653 novih putničkih vozila i ostvario tržišni udjel od 13,5 posto. Najuspješniji model je Clio, kojeg je u prvom polugodištu prodano 3.009.