FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Poticati razvoj ruralnih prostora

ZAGREB, 10. srpnja 2006. (Hina) - Ruralni prostor dugotrajno je zapostavljen i samo dugoročne razvojne mjere mogu od njega učiniti prostor privlačan ne samo za pogled već i za život.
ZAGREB, 10. srpnja 2006. (Hina) - Ruralni prostor dugotrajno je zapostavljen i samo dugoročne razvojne mjere mogu od njega učiniti prostor privlačan ne samo za pogled već i za život.

Istaknuto je to na nacionalnoj konferenciji o ruralnom razvoju pod nazivom "Ruralni razvoj Hrvatske - mogućnosti i izazovi", koja se danas i sutra održava u organizaciji Hrvatske mreže za ruralni razvoj (HMRR).

Pomoćnik ministra poljoprivrede Miroslav Božić je istaknuo kako se još uvijek primjećuje zaostajanje ruralnih područja u odnosu na urbana te kako je potrebno razvojnim mjerama promjeniti takvo stanje.

Kao tri glavne mjere modela ruralnog razvitka Hrvatske izdvojio je razvitak seoskih prostora, program očuvanja autohtnih pasmina i marketinšku pripremu poljoprivrednih proizvoda.

Cilj je zadržati stanovništvo u ruralnim prostorima, izjednačiti kvalitetu života u urbanim i ruralnim područjima te omogućiti povratak stanovništva iz urbanih u ruralna područja.

Božić je istaknuo i kako je glavni fokus politike ruralnog razvoja usmjeren na poljoprivredna-prehrambena gospodarstva, zaštitu i očuvanje okoliša te stanovništvo koje živi u ruralnim prostorima.

Mišljenja kako je potrebno potaknuti aktivnosti za kvalitetnu pripremu za korištenje sredstva iz predpristupnih fondova EU.

Karmen Sinković iz Uprave za održivi razvitak seoskog prostora Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodnog gospodarstva istaknula je kako je proizvodnja autohtonih proizvoda bogatstvo Hrvatske te kako će ti proizvodi zasigurno pronaći svoje mjesto ulaskom Hrvatske u EU.

Hrvatska u budućnosti, kako je pojasnila, na EU tržištu neće moći konkurirati velikim količinama prehrambenih proizvoda, ali će moći konkurirati svojim proizvodima koji se odlikuju posebnom kakvoćom.

Stoga autohtoni proizvodi mogu postati značajan izvozni brend, posebice kroz turističku ponudu.

Na konferenciji će biti riječi i o programu održivog razvoja otoka, nacionalnim parkovima i parkovima prirode kao polugama lokalnog razvoja, mogućnostima financiranja ruralnog razvoja za organizacije civilnog sektora itd.

(Hina) xtp yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙