FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GfK: Svjetsko prvenstvo snažno potaknulo prodaju TV prijemnika

NUREMBERG/ZAGREB, 6. srpnja 2006. (Hina) - Prodaja TV prijemnika u Europi znatno je porasla zahvaljujući Svjetskom prvenstvu u nogometu (SP), pokazuju rezultati tvrtke za istraživanje tržišta GfK zabilježeni tijekom tjednog praćenja prodaje tog proizvoda u šest europskih zemalja.
NUREMBERG/ZAGREB, 6. srpnja 2006. (Hina) - Prodaja TV prijemnika u Europi znatno je porasla zahvaljujući Svjetskom prvenstvu u nogometu (SP), pokazuju rezultati tvrtke za istraživanje tržišta GfK zabilježeni tijekom tjednog praćenja prodaje tog proizvoda u šest europskih zemalja.

U tjednu prije početka SP-a prodano je 327.000 TV prijemnika ravnih ekrana, što je porast od 164 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, podaci su koje je prikupila tvrtka za istraživanje GfK.

Čini se da se velik broj potrošača odlučio na kupovinu TV prijemnika baš uoči početka SP-a.

U zapadnoj je Europi u razdoblju do kraja travnja prodaja TV prijemnika porasla samo za 3 posto u odnosu na isto razdoblje lanjske godine. No potražnja se u svibnju znatno povećala; u tjednu prije početka SP-a krivulja prodajnih aktivnosti skočila je za impresivnih 39 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Najviše je porasla potražnja za flat screen televizorima za koje su potrošači bili spremni izdvojiti veće svote novca. Prošle su se godine TV prijemnici u prosjeku prodavali za 548 eura, no uoči SP-a za njih je trebalo izdvojiti i do 720 eura.

Mjesec dana prije početka samog sportskog događaja, svaki se drugi potrošač opredijelio za tu vrst televizora, pri čemu je udio prodaje flat screen TV-a premašio 80 posto.

Najviše se kupovalo u Velikoj Britaniji gdje je u prva dva tjedna lipnja prodano 185.000 TV prijemnika, u Njemačkoj je u istom razdoblju prodano njih 134.000 a u Nizozemskoj, koja je najmanje od tržišta koje GfK tjedno prati, prodano je 40.000 televizora.

Iako je potražnja nakon početka SP-a ostala viša u odnosu na isto razdoblje prošle godine, razlika više nije bila tako izražena kao što je to bio slučaj s razdobljem prije početka SP-a, pokazuju rezultati GfK-ovog istraživanja prodaje televizora u šest europskih zemalja, koje pored navedene Njemačke, Velike Britanije i Nizozemske još uključuju Italiju, Francusku i Španjolsku.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙