Velikim otkupljivačima država će za svaku litru mlijeka davati 1,5 kuna, a malim mljekarima jednu kunu po litri.
Na taj način ukupno će se otkupiti više od 16 milijuna litra mlijeka koje bi mljekare preradile u maslac i mlijeko u prahu.
Nakon što je predložila neposredan izbor općinskih načelnika, gradonačelnika i župana, Vlada je predložila da se precizirala i odnos između njih i predstavničkog tijela.
Tako bi načelnici, gradonačelnici i župani bili dužni dva puta godišnje predstavničkom tijelu podnijeti izvješća o svom radu, mogli bi odlučivati o nabavi ili otuđenju nekretnine ili pokretnine do vrijednosti 0,5 posto lokalnog proračuna, najviše do milijun kuna. Za veće iznose morao bi imati odluku predstavničkog tijela.
Zakonom su određene i mogućnosti razrješenja općinskog načelnika, gradonačelnika, ili župana, kao i precizirani slučajevi u kojima će se o njihovu razrješenju odlučivati referendumom.
Predstavnička bi tijela takav referendum mogla raspisati u slučajevima i kada načelnik, gradonačelnik ili župan krše i ne izvršavaju odluke vijeća, odnosno skupštine, kada svojim radom općini, gradu ili županiji pričine znatnu materijalnu štetu.
Iskaže li im se na tom referendumu nepovjerenje i donesene odluka o razrješenju, mandat bi im prestao danom objave rezultata referenduma.
Kako bi se spriječila zloporaba referenduma, predviđeno je da se u slučaju kad se čelnicima lokalne izvršne vlasti ne izglasa nepovjerenje, Vlada raspušta lokalna vijeća ili skupštine.
I građani, odnosno najmanje trećina upisanih birača u nekoj jedinici mogli bi pokrenuti pitanje razrješenja općinskog načelnika, gradonačelnika ili župana. No, u slučaju ako se ne izglasa nepovjerenje posljedice ne snosi predstavničko tijelo.
Nacrtom zakona o područjima županija, gradova i općina, Vlada predlaže osnivanje devet novih općina - Lopar, Vinodol, Podvinje, Vrsi, Tribunj, Štitar, Funtana, Tar Vabriga, Trviž), te uvažavanje promjena nastalih osnivanjem, spajanjem ili preimenovanjem naselja.
Saboru je na konačno donošenje Vlada danas uputila i izmjene Stečajnog zakona koje bi trebale pojačati kontrolu nad radom stečajnih upravitelja, poboljšati položaj radnika u stečaju, te stečajni postupak ograničiti na najduže godinu i pol.